Latest News

PROMOSI RAMADHAN

Mar 31, 2021
PROMOSI RAMADHAN
View Full Size
𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗦𝗜 𝗕𝗘𝗦𝗔𝗥-𝗕𝗘𝗦𝗔𝗥𝗔𝗡 𝗥𝗔𝗠𝗔𝗗𝗛𝗔𝗡 𝗗𝗔𝗥𝗜 𝗕𝗘𝗥𝗝𝗔𝗬𝗔 𝗛𝗔𝗥𝗗𝗪𝗔𝗥𝗘!!!
..
''𝙎𝙀𝘽𝙀𝙇𝙐𝙈 𝙎𝙄𝙈𝙋𝘼𝙉 𝘼𝙄𝙍 𝙋𝘼𝙎𝙏𝙄𝙆𝘼𝙉 𝘿𝘼𝙃𝙐𝙇𝙐 𝙏𝙀𝙈𝙋𝘼𝙏 𝙔𝘼𝙉𝙂 𝙆𝙊𝙍𝘼𝙉𝙂 𝙉𝘼𝙆 𝙎𝙄𝙈𝙋𝘼𝙉 𝙏𝙐 𝘽𝙀𝙍𝙎𝙄𝙃 & 𝘽𝙀𝙍𝙆𝙐𝘼𝙇𝙄𝙏𝙄''
..
Pernah terfikir tak 𝒂𝒊𝒓 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒂𝒔𝒖𝒌 𝒌𝒆 𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒂𝒏𝒈𝒌𝒊 𝒂𝒊𝒓 𝒂𝒏𝒅𝒂 𝒎𝒖𝒏𝒈𝒌𝒊𝒏 𝒕𝒊𝒅𝒂𝒌 𝒃𝒆𝒓𝒔𝒊𝒉?
..
Mengandungi 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒕? 𝑩𝒆𝒓𝒌𝒆𝒍𝒂𝒅𝒂𝒌 𝒑𝒆𝒏𝒖𝒉 di dasar dengan 𝒍𝒖𝒎𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒋𝒂𝒖?
..
Tak selesanya bila terpaksa guna air macam ni untuk mandi!
..
Badan habis jadi gatal - gatal, air pun berbau busuk dan rasa payau
..
Anak-anak dan isteri mesti rasa tak selesa dan asyik '𝐤𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐧' kan bila air kat rumah macam ni?
..
Apa yang korang tunggu lagi!!! Berikan keselesaan untuk keluarga anda dengan bekalan air yang suci & bersih sempena RAMADHAN kali ini!!
..
Dapatkan 'Tangki air bersih DWT terbaik' dari BERJAYA HARDWARE sekarang sebab..
☑ Harga sangat rendah dari market sedia ada
☑ Diskaun sehingga 45% untuk setiap pembelian
☑ Tempoh waranti sehingga 10 tahun
☑ Pembelian min RM500, layak dapat harga terendah
..
DWT tangki air terbaik kerana..
☑ Tangki air stainless steel original daripada DWT
☑ Diperbuat dari keluli tahan karat berkualiti tinggi
☑ Tangki tahan lama, elegan & mudah dijaga
☑ Menawarkan perlindungan yang kuat terhadap pencemaran air (kulat, alga, toksin, bau, bakteria dan unsur-unsur yang tidak diundang yang mempengaruhi kualiti air)
☑ Pemasangan dan pembersihan yang mudah
☑ Pelaburan jangka masa panjang
..
For orders, 
can reach us at 011-55094157

PROMOSI RAMADHAN

Mar 31, 2021
PROMOSI RAMADHAN
View Full Size
𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗦𝗜 𝗕𝗘𝗦𝗔𝗥-𝗕𝗘𝗦𝗔𝗥𝗔𝗡 𝗥𝗔𝗠𝗔𝗗𝗛𝗔𝗡 𝗗𝗔𝗥𝗜 𝗕𝗘𝗥𝗝𝗔𝗬𝗔 𝗛𝗔𝗥𝗗𝗪𝗔𝗥𝗘!!!😲
!! 𝗗𝗜𝗦𝗞𝗔𝗨𝗡 𝗦𝗘𝗛𝗜𝗡𝗚𝗚𝗔 𝟮𝟱% !!
.
Dah nak raya ni, tak kan tak nak cat rumah? 
Tak akan nak biar kediaman anda dengan warna yang sama setelah bertahun-tahun? 😕
Jom buat kelainan untuk raya tahun ini !
.
Dengan hanya mengecat kediaman anda, suasana akan berubah seperti berada di rumah baru ! 😍
Tetamu yang datang pasti cemburu 😝 
.
Si isteri lagi la sukaa 😍😎
.
Jom warnai kediaman anda dengan cat-cat yang mampu milik 😁
☑ 𝑲𝑨𝑵𝑺𝑨𝑰 𝑷𝑨𝑰𝑵𝑻
☑ 𝑫𝑼𝑳𝑼𝑿 𝑷𝑨𝑰𝑵𝑻
☑ 𝙉𝙄𝙋𝙋𝙊𝙉 𝙈𝘼𝙏𝙀𝙓
☑ 𝙁𝙀𝘿𝙀𝙍𝘼𝙇 𝙋𝘼𝙄𝙉𝙏 
.
Tunggu apa lagi? Jom dapatkan di Berjaya Hardware sekarang!!!
For orders, 
can reach us at 011-55094157

ASH BUNCH

Feb 3, 2021
ASH BUNCH
View Full Size
ASH BUNCH
.
The effect of the ash bunch:
-Can reduce the acidity of peat
-Can strengthen tree trunks
-Becomes an agent that binds glucose from the soil
-Can increase interest income
-Can improve fruit quality
 
This fertilizer is ideal for:
-Palm tree
-Fruit trees
-Vegetables
-Flowers
 
How to use fertilizer:
-Small tree = 250 grams
-Large tree = 400 grams
-Used once every six months

For orders, 
can reach us at 011-55094157

You have 0 items in you cart. Would you like to checkout now?
0 items
Switch to Mobile Version
1
Hello! Thanks for visiting my site. Please press Start button to Contact with Admin :)

Start